Ekonomia edukacji: analiza efektów inwestycji w kapitał ludzki.
Współcześnie znaczenie sprzedaży telefonicznej dla globalnych wyników komercyjnych jest wyraziste oraz nikt nie dziwi się, gdy gigantyczne jednostki gospodarcze zlecają zadania połączone ze sprzedażą lub ankietowaniem swoich lub ewentualnie obcych kontrahentów podwykonawcom z tym temacie najlepiej zaznajomionym. Nie oznacza to niemniej jednak, że telemarketing jest jedyną w dzisiejszych czasach uwielbianą metodą pozyskiwania klienta czy informowania rynku o swojej ofercie. Wręcz przeciwnie, wspólnie z dużą popularyzacją Internetu dopuszczalne stało się sprawdzanie, kto dzwoni – można to zrobić na stronie internetowej ANCHOR bezpośrednio w internecie. Dziś światowe firmy wykorzystują skutecznie również Internet jak i telemarketing do realizowania swoich planów sprzedażowych. Niesłychanie istotne stało się też posiadanie bazy danych korporacji oraz kontrahentów indywidualnych, ponieważ to namiary na obowiązujących i potencjalnych konsumentów – ich numery telefonów oraz adresy mailowe, łącznie z danymi demograficznymi, warte są najwięcej. Dlatego jeśli masz dość dręczących telefonów z reklamami – zanim odbierzesz, najzwyczajniej w świecie przetestuj, kto dzwoni – jeśli numer jest określony w bazie jako pejoratywny, nie odbieraj.
1. Kontakt
2. Wiadomości